Saturday, November 10, 2007

BUT DON'T LOOK BACK IN ANGER.. (revised version)

aku: kamu, tangga rumah kamu batu ke kayu?



kamu: kayu.. apahal?




aku: ooo.. patutlah bunyinya berkeriuk bila dipijak, lebih2 lagi tapak kaki saya tak sekecil tapak kaki kamu.




kamu: ye.. tapak kakiku kecil dan aku suka jalan menjingkit.




aku: kamu, kamu ini sangat pandai dan sangat cantik. Tapiiiiiiiiiiiii..... saya nampak, kamu kurang cerdik.





kamu: eh, bukan ke sama pandai dan cerdik tu?





aku: oohh.. kamu ingat sama rupanya. PATUTLAHHHHHHHHHH.....





hahahahahahahahahaha.............. gelakkan dia.




nota: kamu lupa (atau kamu tidak tahu atau kamu pura2 tidak tahu), suatu hari nanti kecantikan kamu akan semakin hilang dek peredaran masa, kepandaian kamu akan pudar akibat ditelan usia. Tapi, kecerdikan yang sampai ke hati insyaAllah akan selalu bersama kamu sehingga akhirnya.

8 comments:

kingbinjai said...

ooo tak sama ke? saya pun ingat sama

anita kema said...

king..
cubala king tgk disekeliling, ada je org yg pandai tp tak cerdik kan? *wink*

kak pah said...

Nita... ada maksud yg tersirat ke? Leh citer sikit kt akak...hehehehehe.

anita kema said...

kak pah,
hehehehehe.. senyum je boleh ke?

kydn said...

uits.. updated kul 2 pagi.. bebetul isu yg menakutkan nih .. takutnye.. hehehe...

cikdinz said...

tak sama lah kan. betul tuh..

Wa'Pai said...

>>Tokk tokkk tokkk!!! (bunyi ketukan pintu yg kuat)
>>kreeuukkkkkk (bunyi pintu dibuka)
>>bamm!!! (bunyi pintu dihempas)
>>derap derup derap derup (bunyi derapan tapak kaki)
>>wuuuuu~~ (bunyi seram)

nota kaki:ibu,baik kite layan impak maksima.lagi best..huhuhu

cik dibah said...

dari dulu lagi ibu dah pesan- pandai je tapi kurang cerdik x guna jugak..isk3..

nota kaki jugak: ibu kite nak layan impak maksima mlm ni ek? hehehe. siap ade mee kayam lagi tuh =D