Friday, December 07, 2007

TIBA2 AWAN ITU PERGI...




cik kuna sayang puteri pucuk kelompang sorang...

dulu kita suka sangat lagu ni kan.. sekarang aku tepek lagu ni kat sini sebab aku rindu awak sangat2. Aku rindu nak macam dulu2, dok golek2 ngan awak.. walaupun kita macam kucing siam ngan kucing baka kampung (hahahahahahaha....), gaduh tiap2 hari, tapi kita sentiasa sangat happy sebab apapun kita tetap bespren in the world.




anakanda2 ibu yg sedang meniti zaman remaja sekalian,

lagu ini pun ditujukan utk korang jugak. lihatlah disekeliling, kasih sayang itu ada dimana2, tinggal lagi nak terima atau tidak saja. ibu sudah tua... sudah tak faham konflik semasa jiwa remaja. But one thing I knew for sure, these and those memories of being young, is what you all will be cherished later. So my love, create a nice one will you?





nota: ayah saya selalu pesan.." yg baik2 saja... yg baik2 saja." huhuhuuhu.. rindu mak kite.. rindu ayah kite... bila la nak boleh balik msia niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii????????????

8 comments:

wa'pai said...

sy dah nk masok alam separa dewasa..x main dah remaja2 nih..hoho

Sastri said...

haaa... bila nak balik malaysia nih? :D

kalau ada kesempatan leh la kita jumpa... :D

roy said...

salam...

saya masih berjiwa kanak2...masih x paham alam remaja dan separa dewasa lagi...x macam wakpai...dah matured...hehehe...

mcta's zone said...

lagu ni memang femes masa kita muda2 dulu ek.
sebut kuna..teringat kat dia.
korang 2 org mmg cam kembar tak seiras.he.he.
eh.post lah gambo dia.canner lah rupa dia ngan anak2 ek...

abbad said...

kaknita, sy kini berade dialam khayalan..dimane gelak tawe korang sume menjadi penyeri hidup..menyeri kan hidup yg mmg dah berseri2 ni..huhu

cikdinz said...

cuti semesta bleh lah balik anita...heheheeeee....

anita kema said...

anakanda yg bongsu,
ooo.. separa dewasa ya..bukan kamu dan ajmal lebih kurang ke manjanya? heheehhe..

sas,
insyaAllah, doakan saya cepat2 berjaya disini. Nnt di Msia boleh la kita berkenalan dialam nyata. keskeskes..

anakanda yg sulung,
ooo.. yg ni pulak berjiwa kanak2. huhuhuhu.. mana boleh gitu YB? hahahaha..

mcta,
yg pelik tp benarnya mcta, aku takde bawak sekeping pun gambar kuna ke sini, gmbr anak2 dia ada la. lgpun, aku x perlu gmbr kuna, sbb xde gmbr pun bespren aku tu sentiasa dihati. huhuhuhu.. rindunya kengkawan aku. mung gane le ning mcta? bakpe blog mung takdok pung gmbr mung? camera shy ke?

abbad,
khayalan? mcm citer kayangan tu ker? hehheheehehe... tak tahu aku nak mentafsir komen kamu ni. benar2nyer penyeri atau penyeribut? huhuhuhu..

cikdinz,
kalu buleh naik tongkang lama dah balik cikdinz. nok naik kapalterbang pitih la pulok takdok... uwaaaaaaaaa!!! nok balik la weiiiii.......

Kaklong Syikin said...

salam,

doa sentiasa moga urusan belajar ni dpermudahkan. insyaAllah, boleh cepat balik msia ya.